Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Entre les colonnes
Derniers commentaires
18 juin 2007

Au fond de la mine...

Les personnages : L’Ingénieur, el ler Poron, el 2e Porion, el mineur         Cafougnette, el         Mait’Bout’feu,

        Maît’ Bout’feu 

       

 

               

L’vez - vous tertouss, mes comarates, v’la M’sieu l’Ingénieur.

L’Ingénieur                   

       

 

       

        (traversant el local d’el porte à sin bureau)         

       

 

       

        Vous pouvez vous rassir, mes comarates, in va c’mincher l’ouvrache!         Comarade deuxième Porion queul est le ler ouvrache d’un Porion à l’ouverture d’el cage?

2ème Porion 

 

        (au milieu d’el rangée ed droite en intrant)


 

       

                M’sieu l’Ingénieur, ch’est d’erwettier si tous les comarates, y ont leu barrette, leu béguin, leur lampe et tous l’zautieux et qué l’port’ del cage, elle est         bin asseurée.
        Comarate, Porion ed’guide, el cage, elle est ti prête à dévaler?


   Le Porion ed’guide

        (Débout à l’porte)                        

        Comarate 2ème Porion, tout y est in ord’, in peut y aller.

           L’Ingénieur                   

       

 

       

                Comarade, ler Porion, queul est l’2ème ouvrache d’un ler Porion al’fosse?


        

                 

Le ler Porion


       

        (tout d’suite à gauche in rintrant)        


        M’sieu l’Ingénieur, ché d’erwettier si tous les comarates sont galibots, hierscheux ou bin mineurs à leu plache et à leu n’ouvrache.

La suite de cette échange du fond de la mine sur le site du lienfraternel, rubrique humour!

Publicité
Commentaires
Entre les colonnes
Publicité
Entre les colonnes
Newsletter
Archives
Publicité